Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Vi tilbyder omkostningseffektiv ejendomsdrift
sofusaps-ejendomsadministration-konkurrencedygtige-priser

Sofus Ejendomsadministration har mange års erfaring i branchen. Vi ved derfor hvad der kræves af en professionel ejendomsadministrator for at skabe omkostningseffektiv ejendomsdrift. Vi tilbyder indgående kendskab til ejendomsområdet, og følger den konstante udvikling inden for ejendomsbranchen.

Vi hjælper med alt inden for administration af bolig- og erhvervsejendomme. Vi hjælper også gerne med bogføring og administration af løn samt rapportering, inden for produktion, engroshandel og servicesektoren.

Vi lægger vægt på en uformel samarbejdstone, kombineret med en professionel tilgang til vores arbejde, og de ejendomme vi administrerer til daglig.

Sofus Ejendomsadministration forestår al den daglige administration for vores kunder, som strækker sig over en lang række af forskellige typer lejemål. Desuden ad hoc opgaver.

Vi administrerer dine ejendomme på en kompetent og betryggende måde. Du kan trygt overlade de administrative opgaver til os.

Sådan arbejder vi med omkostningseffektiv ejendomsdrift og administration

Hos Sofus Ejendomsadministration, udarbejder vi altid en plan for håndteringen af administrationen, bogføringen, udarbejdelse af regnskaber og rapportering. Dette gør vi for at sikre, at du får den bedste service hele vejen.

Et tæt samarbejde sikrer, at forretningsgangene og de økonomiske forhold er optimale. Vi lægger stor vægt på gennemsigtighed, i al vores arbejde med administration af ejendomme.

Vi kan f.eks. hjælpe med følgende:

  • Huslejeopkrævning
  • Huslejevarslinger
  • Ind- og udflytning af lejere
  • Rykkerprocedure
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber (varme, køling, vand, el)
  • Udarbejdelse af fælles-/driftsregnskaber
  • Bogføring, moms, afstemning og rapportering
  • Betaling af leverandører, hvor udgiftsbilagene er scannet ind i et integreret workflow system
  • Kontakt til lejere, leverandører og offentlige myndigheder
  • Bogføring, afstemning m.m.
  • Alle forefaldende opgaver inden for ejendomsadministration
  • Og meget mere..

Vi klarer fakturering, varslinger og forbrugsopgørelser samt bogføring af bilag, betaling af leverandører og lønbehandling. Foruden den efterfølgende regnskabsudarbejdelse og rapportering, har vi samtidig klargjort tal og tilhørende afstemninger til revisor, i forbindelse med udarbejdelsen af årsregnskabet.

torben-moeltoft-christensen-adm-dir-ring-for-tilbud-til-sofusaps-ejendomsadministration

Torben Møltoft Christensen, adm. direktør og virksomhedsejer

Til Ejendomsadministration bogfører vi i regnskabssystemet “Unik Bolig 4” alt fra opkrævning af husleje til finansbogføring.
Vores scannings- og workflowsystem betyder effektiviserede og automatiserede arbejdsgange.
Det holder omkostningerne nede og åbner op for, at vores samarbejdspartnere kan få online informationer på såvel overordnet niveau som helt ned i de enkelte transaktioner med visning af de bagvedliggende indscannede bilag og dokumenter.
Her kan du læse om vores konkurrencedygtige priser.

Hvis der er tale om bogførings-/regnskabsmæssige opgaver, der ikke hører under ejendomsbranchen, arbejder vi også gerne på dit økonomisystem hos dig, som ofte afhænger af dine behov.
Vi har erfaring med bl.a. Microsoft C5, E-conomic, Navision og ASW.

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uformel og uforpligtende snak om dine muligheder, ønsker og behov.

Vil du ringes op?

Har du en ejendom?
Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?
Du er velkommen til at ringe til  +45 23 46 07 56
eller send os en email på tmc@sofusaps.dk.
Telefonisk henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-15.00.

Bemærk: Alt dialog bliver behandlet fortrolig i overensstemmelse med reglerne for persondataforordningen.
=
Top