Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Om Sofus ejendomsadministration

 

torben-moeltoft-christensen-ring-for-tilbud-om-ejendomsadministration

Torben Møltoft Christensen, adm. direktør og virksomhedsejer

Vi er specialiseret i administration af ejendomme inden for boligejendomme, erhvervsejendomme og indkøbscentre.

Sofus Administration ApS er et velkonsolideret virksomhed med mere end 10 år i ejendomsbranchen og medarbejdere med 20+ års erfaringer til at løse de mange administrative opgaver, der er i forbindelse med administration af ejendomme.

Det giver dig tid til at fokusere på de områder af din forretning, der betyder mest for dig.

Vores fokus ligger i at give kunderne en god service med et højt engagement hvor tryghed og professionel rådgivning er i centrum.

Hos Sofus Ejendomsadministration mener vi, at fundamentet for ejendomsadministration ligger i en god styring og optimering af ejendomme. Det er denne tilgang, vi har for alle de ejendomme, vi har i vores relativ store portefølje.

Vi har erfaringerne og viden der skal til for at ejendomsinvesteringer bliver til en god forretning

Professionel ejendomsadministration kræver veluddannet og erfarne ejendomsadministratorer. Og der kommer løbende nye regler på området som vi holder os opdateret på.

Vi har stor fokus på at levere en god og personlig rådgivning til vores samarbejdspartnere. Vi vægter de tætte og nære relationer, som styrker den gensidige tillid.

Mød vores lederteam

Torben Møltoft Christensen direktør-sofus ejendomsadministration

Torben Møltoft Christensen

Adm. direktør og virksomhedsejer
Jeg har mere end 30 års erfaring med regnskab, controling, økonomistyring og rapportering. Sofus Administration er, efter at jeg overtog virksomheden for otte år siden, til min store glæde vokset støt, hvilket bl.a. skyldes, at vi hele tiden forsøger at være på forkant med udviklingen. Nøgleordene er faglig erfaring, optimale løsninger, engagerede og loyale medarbejdere og ikke mindst gode kunder og samarbejdspartnere.
Anette Bennesen ejendomsadministrator-sofus ejendomsadministration

Anette Bennesen

Afdel. for ejendomsadministration
Vi arbejder med alle facetter inden for ejendomsadministration. Såvel med oprettelse af ejendomme og lejere som med den daglige administration af lejeopkrævninger, varslinger og forbrugsregnskaber. Samtidig bidrager vi til forskellige kvartalsvise rapporteringer.
Jan Jensen controller-sofus ejendomsadministration

Jan Jensen

Afdel. for regnskab og controlling
Vi arbejder med vedligeholdelse af staminformationer og udarbejdelse af månedlige eller kvartalsvise rapporteringer. Ofte er der tale om korte tidsfrister og deadlines, samtidig med at en rapportering omfatter såvel hensættelser og periodiseringer som afstemninger til eksternt materiale – foruden konsolidering i koncernforhold.
Jan Jensen controller-sofus ejendomsadministration

Thomas Berg Johnsen

Afdel. for bogholderi
Vi har ansvaret for håndteringen af bogføringen for en større portefølje af store erhvervsejendomme og indkøbscentre.
Vi bogfører desuden for en række virksomheder uden for ejendomsbranchen, men primært for virksomhedens kerneområde som er ejendomsbranchen.

Udvalg af ejendomme vi administrerer

Vil du ringes op?

Har du en ejendom?
Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?
Du er velkommen til at ringe til  +45 23 46 07 56
eller send os en email på tmc@sofusaps.dk.
Telefonisk henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-15.00.

Bemærk: Alt dialog bliver behandlet fortrolig i overensstemmelse med reglerne for persondataforordningen.
=
Top