Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Priser for administration af ejerforeninger

At holde priser nede for den daglige administration for en ejerforening er en vigtig del af de samlede opgaver bestyrelsen skal varetage.

En troværdig og pligtopfyldende administrator, som håndterer såvel likviditeten/økonomien som de mange henvendelser til foreningen på en smidig og professionel måde, er guld værd for bestyrelsen og dermed for foreningens medlemmer.

Og ikke mindst når Sofus Ejendomsadministration samtidig kan tilbyde dette til en attraktiv pris jfr. vores prisoversigt for 2018. Alle priser er vejledende for 2018 og inklusiv 25% moms.

Engangsydelser ved opstart

En fastprisaftale inkluderer følgende ydelser:

  • Vedligeholdelse af foreningskartotek og ejerkartotek
  • Beregning og opkrævning af ejerforeningsbidrag
  • Kontrol af og rykning for manglende indbetalinger
  • Beregning og opkrævning af varme- og vandforbrug
    incl. udarbejdelsen af forbrugsregnskaberne
  • Bogføring samt betaling af udgiftsbilag
  • Løbende afstemninger samt opstilling af årsregnskabet
  • Opbevaring af arkivmateriale i h.t. GDPR
  • Opstilling af ordinær budget (sammen med bestyrelsen)
  • Anmeldelse af evt. forsikringssager

Fastpriseksempler ud fra ovenstående punkter per år

Bemærk at fastprisaftaler er eksklusiv udgift til varme firmaer

Ydelser pr. måned pr. ejer

Timepriser til ad hoc opgaver – aftales på forhånd

Spørgsmål? Kontakt os!

Har du en ejendom?
Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?
Du er velkommen til at ringe til  +45 23 46 07 56
eller send os en email på tmc@sofusaps.dk.
Telefonisk henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-15.00.

Bemærk: Alt dialog bliver behandlet fortrolig i overensstemmelse med reglerne for persondataforordningen.
=
Top