Om os

Vi er specialiseret i administration af ejendomme inden for boligejendomme, erhvervsejendomme og indkøbscentre.

Sofus Administration ApS er et velkonsolideret virksomhed med mere end 10 år i ejendomsbranchen og medarbejdere med 20+ års erfaringer til at løse de mange administrative opgaver, der er i forbindelse med administration af ejendomme.

Det giver dig tid til at fokusere på de områder af din forretning, der betyder mest for dig.

Vores fokus ligger i at give kunderne en god service med et højt engagement hvor tryghed og professionel rådgivning er i centrum.

Hos Sofus Ejendomsadministration mener vi, at fundamentet for ejendomsadministration ligger i en god styring og optimering af ejendomme. Det er denne tilgang, vi har for alle de ejendomme, vi har i vores relativ store portefølje.

Vi har erfaringerne og viden der skal til for at ejendomsinvesteringer bliver til en god forretning

Professionel ejendomsadministration kræver veluddannet og erfarne ejendomsadministratorer. Og der kommer løbende nye regler på området som vi holder os opdateret på.

Vi har stor fokus på at levere en god og personlig rådgivning til vores samarbejdspartnere. Vi vægter de tætte og nære relationer, som styrker den gensidige tillid.

Vi bor

Den 1. maj 2020 flyttede vi vores kontorer til “Hjørnekontoret – Ringager Business Park” i Brøndby, nærmere betegnet Ringager 4D, 2605 Brøndby.

Det er meget nemt for vore kunder at finde os.

Vores nye domicil er placeret i et af de populære erhvervsområder med en god infrastruktur og gratis parkering lige ved døren.

De centrale motorveje ligger inden for få minutters kørsel. Og der er rige muligheder for at benytte offentlig transport med mange busser uden for døren.
Vi fortsætter vores tætte samarbejde med vore gode firma-kollegaer: Ejendomsgruppen Danmark A/S og Make-A-Wish Danmark.

Sofus Administration nye adresse

Mød vores team

Sofus Ejedomsadministration Torben Møltoft Christensen

Torben Møltoft Christensen

Adm. direktør og virksomhedsejer

Jeg har mere end 35 års erfaring med regnskab, controling, økonomistyring og rapportering. Sofus Administration er, efter at jeg overtog virksomheden oktober 2010, til min store glæde vokset støt, hvilket bl.a. skyldes, at vi hele tiden forsøger at være på forkant med udviklingen. Nøgleordene er faglighed, erfaring, optimale løsninger, engagerede og loyale medarbejdere og ikke mindst gode kunder og samarbejdspartnere.

Lonny Petersen

Ejendomsadministration

Jeg har arbejdet med ejendomsadministration og regnskaber for flere typer af ejendomme de sidste 10 år.

Mit primære ansvarsområde hos Sofus Administration er vores boliglejere. Jeg tager mig af huslejeopkrævninger samt forbrugsregnskaber, varslinger og al kontakt med lejere og ejere.

Jeg kom til Sofus Administration i 2022.

Anette Bennesen - Ejendomsadministration

Anette Bennesen

Ejendomsadministration

Jeg har arbejdet indenfor ejendomsbranchen siden 1986. I 2007 skiftede jeg til ejendomsadministration og har siden 2016 arbejdet hos Sofus Administration, hvor jeg i dag primært har det daglige ansvar for vores erhvervslejere med alle facetter af administrationen. Jeg tager mig af huslejeopkrævninger samt forbrugs- og driftsregnskaber, varslinger og al kontakt med lejere og ejere.

Louise Schack Juel Russell

Ejendomsadministration

Jeg har arbejdet med regnskab, bogføring og kundeservice i mange år. Hos Sofus Administration arbejder jeg med ejendomsadministration.  Jeg sætter mig ind i tingene og løser de daglige udfordringer, så både vores lejere og ejere får den bedst mulige service.

Jeg blev ansat hos Sofus Administration 2021.

I 2021 startede jeg EjendomDanmarks EA propertymanager uddannelse.

Thomas Berg Johnsen - Bogholderi

Thomas Berg Johnsen

Bogholderi

I bogholderiet har vi har ansvaret for håndtering af bogføringen for en større portefølje af boligejendomme, erhvervsejendomme og indkøbscentre samt ejerforeninger.
Vi har fokus på at optimere alle former for processer i workflow, betalinger og bogføring.

Jeg har været ansat i Sofus siden 2011.

 

Billede på vej

Marlene Pehrson

Bogholderi

Den 15. februar glæder det os i Sofus Administration at byde velkommen til endnu en ny kollega.

Marlene har mange års erfaring i vores fag indenfor ejendomsadministration, og hun kommer med store kompetencer i vores nuværende og kommende it-systemer.

Vi glæder os til samarbejdet.

 

Jan-Jensen-controller-sofus-ejendomsadministration

Jan Jensen

Regnskab og controlling

Jeg arbejder med vedligeholdelse af staminformationer og udarbejdelse af månedlige eller kvartalsvise rapporteringer. Ofte er der tale om korte tidsfrister og deadlines, samtidig med at en rapportering omfatter såvel hensættelser og periodiseringer som afstemninger til eksternt materiale – foruden konsolidering i koncernforhold.

Jeg kom til Sofus Administration 2015.

Billede på vej

Peter Weih Jørgensen

Regnskab og controlling

Jeg arbejder fortrinsvis med afstemninger og udarbejdelse af månedlige og kvartalsvise rapporteringer. De ultrakorte deadlines for aflevering af de økonomiske rapporter stiller store krav til hele organisationen, hvilket jeg er med til at optimere. Jeg er desuden ofte i en dialog med ejendomsadministrationen om forbrugs- og driftsregnskaber, hvor vi har fokus på at strømline processerne.

Jeg blev en del af Sofus Administration 1. januar 2024 i en nyoprettet stilling grundet øget tilgang af kunder.

Vi løser mange forskellige opgaver

Generelt udmærker Sofus sig ved at at mestre samarbejdet om de mange forskelligartede ydelser, og at kunne levere ydelser både i dybden og bredden indenfor både ejendomsadministration, bogholderi og regnskab.

Vi kan tilbyde ejendomsadministation af alle typer investeringsejendomme, som rummer butik/retail, lager, kontor og boliger/ungdomsboliger/kollegier o.m.fl.

Har du en ejendom?

Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?