Om os

Vi er specialiseret i administration af ejendomme inden for boligejendomme, erhvervsejendomme og indkøbscentre.

Sofus Administration ApS er et velkonsolideret virksomhed med mere end 10 år i ejendomsbranchen og medarbejdere med 20+ års erfaringer til at løse de mange administrative opgaver, der er i forbindelse med administration af ejendomme.

Det giver dig tid til at fokusere på de områder af din forretning, der betyder mest for dig.

Vores fokus ligger i at give kunderne en god service med et højt engagement hvor tryghed og professionel rådgivning er i centrum.

Hos Sofus Ejendomsadministration mener vi, at fundamentet for ejendomsadministration ligger i en god styring og optimering af ejendomme. Det er denne tilgang, vi har for alle de ejendomme, vi har i vores relativ store portefølje.

Vi har erfaringerne og viden der skal til for at ejendomsinvesteringer bliver til en god forretning

Professionel ejendomsadministration kræver veluddannet og erfarne ejendomsadministratorer. Og der kommer løbende nye regler på området som vi holder os opdateret på.

Vi har stor fokus på at levere en god og personlig rådgivning til vores samarbejdspartnere. Vi vægter de tætte og nære relationer, som styrker den gensidige tillid.

Vi bor

Den 1. maj 2020 flyttede vi vores kontorer til “Hjørnekontoret – Ringager Business Park” i Brøndby, nærmere betegnet Ringager 4D, 2605 Brøndby.

Det er meget nemt for vore kunder at finde os.

Vores nye domicil er placeret i et af de populære erhvervsområder med en god infrastruktur og gratis parkering lige ved døren.

De centrale motorveje ligger inden for få minutters kørsel. Og der er rige muligheder for at benytte offentlig transport med mange busser uden for døren.
Vi fortsætter vores tætte samarbejde med vore gode firma-kollegaer: Ejendomsgruppen Danmark A/S og Make-A-Wish Danmark.

Sofus Administration nye adresse

Mød vores team

Sofus Ejedomsadministration Torben Møltoft Christensen

Torben Møltoft Christensen

Adm. direktør og virksomhedsejer

Jeg har mere end 30 års erfaring med regnskab, controling, økonomistyring og rapportering. Sofus Administration er, efter at jeg overtog virksomheden oktober 2010, til min store glæde vokset støt, hvilket bl.a. skyldes, at vi hele tiden forsøger at være på forkant med udviklingen. Nøgleordene er faglig erfaring, optimale løsninger, engagerede og loyale medarbejdere og ikke mindst gode kunder og samarbejdspartnere.

Thomas Berg Johnsen - Bogholderi

Thomas Berg Johnsen

Bogholderi

Vi har ansvaret for håndteringen af bogføringen for en større portefølje af store erhvervsejendomme og indkøbscentre.
Vi bogfører desuden for en række virksomheder uden for ejendomsbranchen, men primært for virksomhedens kerneområde som er ejendomsbranchen.

Jan-Jensen-controller-sofus-ejendomsadministration

Jan Jensen

Regnskab og controlling

Vi arbejder med vedligeholdelse af staminformationer og udarbejdelse af månedlige eller kvartalsvise rapporteringer. Ofte er der tale om korte tidsfrister og deadlines, samtidig med at en rapportering omfatter såvel hensættelser og periodiseringer som afstemninger til eksternt materiale – foruden konsolidering i koncernforhold.

Anette Bennesen - Ejendomsadministration

Anette Bennesen

Ejendomsadministration

Jeg har arbejdet indenfor ejendomsbranchen siden 1986. I 2007 skiftede jeg til ejendomsadministration og har siden 2016 arbejdet hos Sofus Administration, hvor jeg i dag primært har det daglige ansvar for vores boliglejere, med alle facetter af administrationen. Jeg tager mig af forbrugs- og driftsregnskaber, varslinger, samt al kontakt med lejere og ejere.

Billede på vej

Karen Erbo

Bogholderi og controlling

Den 1. januar 2022 sagde vi velkommen til Karen, som er kommet til Sofus Administration for at være med til at servicere de øgede tilgange af nye kunder.
Det glæder os meget, at Karen bliver en del af vores dygtige team. Karen passer godt ind i Sofus med sine mange års erfaring og en bred vifte af kompetencer indenfor både bogholderi og controlling.

Louise Schack Juel Russell - Bogholderi

Louise Schack Juel Russell

Bogholderi og ejendomsadministration

Jeg har arbejdet med regnskab og kundeservice i mange år. Hos Sofus Administration arbejder jeg med bogholderi og ejendomsadministration.  Jeg arbejder grundigt og sætter mig ind i tingene og løser de daglige udfordringer, så både vores lejere og ejere får den bedst mulige service.  I 2021 er jeg startet på EjendomDanmarks EA propertymanager uddannelse.

Susanne Hauch Kramhøft

Ejendomsadministration

Jeg har arbejdet med ejendomsadministration og regnskab på alle typer af ejendomme siden 2005. Mit primære ansvarsområde hos Sofus Administration er vores erhvervslejere. Jeg tager mig af forbrugs- og driftsregnskaber, varslinger, samt al kontakt med lejere og ejere. Desuden udarbejder jeg kvartalsrapporteringer og klargør materialer til revision.

Vi løser mange forskellige opgaver

Generelt udmærker Sofus sig ved at at mestre samarbejdet om de mange forskelligartede ydelser, og at kunne levere ydelser både i dybden og bredden indenfor både ejendomsadministration, bogholderi og regnskab.

Vi kan tilbyde ejendomsadministation af alle typer investeringsejendomme, som rummer butik/retail, lager, kontor og boliger/ungdomsboliger/kollegier o.m.fl.

Har du en ejendom?

Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?