Ledige stillinger

Som om følge af en stadig øget kundetilgang vil det altid være interessant med uopfordrede ansøgninger til ejendomsadministration.

I Sofus Administration har vi et inspirerende team af fagligt dygtige og fleksible kollegaer, som vil gøre det bedste for vores samarbejdspartnere og for hinanden. Det er for os vigtigt at man arbejder for hinanden og agerer som en loyal team-player.

Sofus administration kontor

Vi er åbne for gode dygtige medarbejdere

Arbejdet foregår primært på vores base i Brøndby, dog vil arbejde hos vore kunder forekomme – men i begrænset omfang.

Sofus Administration er stiftet den 20. december 2006 og er således et ældre administrationsselskab, som primært arbejder med udlejningsejendomme og boligforeninger samt derudover betjener kunder indenfor bogføring og regnskab.
Vi går meget op i, at vores kunder skal have den bedst mulige oplevelse af det gensidige samarbejde og gør en dyd ud af at løse alle arbejdsopgaver korrekt og rettidigt.

I Sofus Administration har vi et inspirerende team af fagligt dygtige og fleksible kollegaer, som vil gøre det bedste for vores samarbejdspartnere og for hinanden. Det er for os vigtigt at man arbejder for hinanden og agerer som en loyal team-player.

Vi er digitaliseret og benytter et veludviklet IT-system (UNIK Bolig 4) til håndtering af vores opgaver.

Som “Sofus-medarbejder” arbejdes der med deadlines og kan i perioder have mere travlt end i andre perioder.

Udover vores fælles faglige hverdag lægger vi også vægt på det sociale fællesskab.

I ”Hjørnekontoret” forefindes både kantine og fitnessfaciliteter – foruden det er nemt at komme til og fra både med bil og off. trafik.

Du er velkommen til at ringe til direktør og ejer Torben Møltoft Christensen på tlf.: 23 46 07 56.

Læs mere om Sofus Administration her på siden.

Har du en ejendom?

Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?