Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Stamholmen 110

2650 Hvidovre

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Sofus Administration ApS søger medarbejder til ejendomsadministration

vaerdien-af-professionel-ejendomsadministration-sofusaps-1
Medarbejder til administration af udlejningsejendomme til boliglejemål såvel som til erhvervslejemål samt ejerforeninger og andelsboligforeninger.

Som følge af øget kundetilgang søges snarest muligt endnu en dygtig kollega, der har lyst til at indgå i samarbejdet omkring ejendomsadministration og de tilhørende opgaver.

Stillingen er i første omgang en deltidsstilling – men med mulighed for en fuldtidsstilling senere, hvis dette kunne ønskes. Arbejdet foregår primært på vores base i Hvidovre, dog vil arbejde hos vore kunder forekomme – men i begrænset omfang.

Sofus Administration er et 13 år gammelt administrationsselskab, som primært arbejder med udlejningsejendomme og boligforeninger samt derudover betjener kunder indenfor bogføring og regnskab.
Vi går meget op i, at vores kunder skal have den bedst mulige oplevelse af det gensidige samarbejde og gør en dyd ud af at løse alle arbejdsopgaver korrekt og rettidigt.

I Sofus Administration vil du opleve et inspirerende team af fagligt dygtige og fleksible kollegaer, som vil gøre det bedste for vores samarbejdspartnere og for hinanden.

Vi benytter et veludviklet IT-system (UNIK Bolig 4) til håndtering af opgaverne.

Vi søger dig som:

  • kan være med til at skabe værdi for vores kunder gennem nærværende og proaktiv administration
  • arbejder selvstændigt, ansvarligt og besidder overblik
  • er serviceminded
  • har erfaring med ejendomsadministration og UNIK Bolig 4
  • kan lide at arbejde med alsidige arbejdsopgaver og alle elementer indenfor ejendomsadministration
  • har gode dansk- og engelsk kundskaber både mundtligt og skriftligt
  • kan lide en uformel og humoristisk omgangstone

Som Sofusadministrationsmedarbejder arbejdes der med deadlines og kan i perioder have mere travlt end i andre
perioder. Der arbejdes med en vis form for flekstid – men vi ser helst et fremmøde mellem kl. 9-16. Da der er tale om en deltidsstilling, er vi parate til at høre, hvordan du ønsker at arbejde (halve eller hele dage).

Ansøgninger stilles til Torben Møltoft Christensen – mail: tmc@sofusaps.dk
Ansøgninger behandles løbende og ønskes tilsendt hurtigst muligt.

Du er velkommen til at ringe og høre mere om stillingen hos direktør og ejer Torben Møltoft Christensen på telefon 23 46 07 56, og du kan også læse mere om Sofus Administration ApS her på vores hjemmeside.

Mød vores lederteam

Torben Møltoft Christensen direktør-sofus ejendomsadministration

Torben Møltoft Christensen

Adm. direktør og virksomhedsejer
Jeg har mere end 30 års erfaring med regnskab, controling, økonomistyring og rapportering. Sofus Administration er, efter at jeg overtog virksomheden for otte år siden, til min store glæde vokset støt, hvilket bl.a. skyldes, at vi hele tiden forsøger at være på forkant med udviklingen. Nøgleordene er faglig erfaring, optimale løsninger, engagerede og loyale medarbejdere og ikke mindst gode kunder og samarbejdspartnere.
Anette Bennesen ejendomsadministrator-sofus ejendomsadministration

Anette Bennesen

Afdel. for ejendomsadministration
Vi arbejder med alle facetter inden for ejendomsadministration. Såvel med oprettelse af ejendomme og lejere som med den daglige administration af lejeopkrævninger, varslinger og forbrugsregnskaber. Samtidig bidrager vi til forskellige kvartalsvise rapporteringer.
Jan Jensen controller-sofus ejendomsadministration

Jan Jensen

Afdel. for regnskab og controlling
Vi arbejder med vedligeholdelse af staminformationer og udarbejdelse af månedlige eller kvartalsvise rapporteringer. Ofte er der tale om korte tidsfrister og deadlines, samtidig med at en rapportering omfatter såvel hensættelser og periodiseringer som afstemninger til eksternt materiale – foruden konsolidering i koncernforhold.
Thomas Berg Johnsen bogfoering-sofus ejendomsadministration

Thomas Berg Johnsen

Afdel. for bogholderi
Vi har ansvaret for håndteringen af bogføringen for en større portefølje af store erhvervsejendomme og indkøbscentre.
Vi bogfører desuden for en række virksomheder uden for ejendomsbranchen, men primært for virksomhedens kerneområde som er ejendomsbranchen.

Udvalg af ejendomme vi administrerer

Vil du ringes op?

Har du en ejendom?
Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?
Du er velkommen til at ringe til  +45 23 46 07 56
eller send os en email på tmc@sofusaps.dk.
Telefonisk henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-15.00.

Bemærk: Alt dialog bliver behandlet fortrolig i overensstemmelse med reglerne for persondataforordningen.
=
Top