Ringager 4D

2605 Brøndby

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Ringager 4D

2605 Brøndby

Man.-Tor. kl. 8-17

Fre. kl. 8-15

+45 23 46 07 56

Sofus Administration ApS

vaerdien-af-professionel-ejendomsadministration-sofusaps-1
Bogføring og ejendomsadministration

Som om følge af en stadig øget kundetilgang vil det altid være interessant med uopfordrede ansøgninger til ejendomsadministration.

Vi er åbne for gode dygtige medarbejdere.

Arbejdet foregår primært på vores base i Brøndby, dog vil arbejde hos vore kunder forekomme – men i begrænset omfang.

Sofus Administration er stiftet den 20. december 2006 og er således et ældre administrationsselskab, som primært arbejder med udlejningsejendomme og boligforeninger samt derudover betjener kunder indenfor bogføring og regnskab.
Vi går meget op i, at vores kunder skal have den bedst mulige oplevelse af det gensidige samarbejde og gør en dyd ud af at løse alle arbejdsopgaver korrekt og rettidigt.

I Sofus Administration har vi et inspirerende team af fagligt dygtige og fleksible kollegaer, som vil gøre det bedste for vores samarbejdspartnere og for hinanden. Det er for os vigtigt at man arbejder for hinanden og agerer som en loyal team-player.

Vi er digitaliseret og benytter et veludviklet IT-system (UNIK Bolig 4) til håndtering af vores opgaver.

Vi

  • kan være med til at skabe værdi for vores kunder gennem nærværende og proaktiv opgaveløsning
  • arbejder selvstændigt, ansvarligt og besidder overblik
  • er serviceminded
  • har flair for IT-systemer – og god erfaring med UNIK Bolig 4.
  • kan arbejde med alsidige arbejdsopgaver og de forskellige elementer indenfor ejendomsadministration
  • har god regnskabsforståelse
  • har gode dansk- og engelsk kundskaber både mundtligt og skriftligt
  • er hjælpsom og imødekommende samt bidrager til det gode samarbejde på arbejdspladsen
  • kan lide en uformel og humoristisk omgangstone

Som “Sofus-medarbejder” arbejdes der med deadlines og kan i perioder have mere travlt end i andre perioder.

Udover vores fælles faglige hverdag lægger vi også vægt på det sociale fællesskab.

I ”Hjørnekontoret” forefindes både kantine og fitnessfaciliteter – foruden det er nemt at komme til og fra både med bil og off. trafik.

Du er velkommen til at ringe til

direktør og ejer Torben Møltoft Christensen på tlf.: 23 46 07 56

og du kan også læse mere om Sofus Administration ApS her på vores hjemmeside.

Mød vores team

Torben Møltoft Christensen direktør-sofus ejendomsadministration

Torben Møltoft Christensen

Adm. direktør og virksomhedsejer
Jeg har mere end 30 års erfaring med regnskab, controling, økonomistyring og rapportering. Sofus Administration er, efter at jeg overtog virksomheden for otte år siden, til min store glæde vokset støt, hvilket bl.a. skyldes, at vi hele tiden forsøger at være på forkant med udviklingen. Nøgleordene er faglig erfaring, optimale løsninger, engagerede og loyale medarbejdere og ikke mindst gode kunder og samarbejdspartnere.
Jan Jensen controller-sofus ejendomsadministration

Jan Jensen

Regnskab og controlling
Vi arbejder med vedligeholdelse af staminformationer og udarbejdelse af månedlige eller kvartalsvise rapporteringer. Ofte er der tale om korte tidsfrister og deadlines, samtidig med at en rapportering omfatter såvel hensættelser og periodiseringer som afstemninger til eksternt materiale – foruden konsolidering i koncernforhold.
Thomas Berg Johnsen bogfoering-sofus ejendomsadministration

Thomas Berg Johnsen

Bogholderi
Vi har ansvaret for håndteringen af bogføringen for en større portefølje af store erhvervsejendomme og indkøbscentre.
Vi bogfører desuden for en række virksomheder uden for ejendomsbranchen, men primært for virksomhedens kerneområde som er ejendomsbranchen.
Anette Bennesen ejendomsadministrator-sofus ejendomsadministration

Anette Bennesen

Ejendomsadministration
Vi arbejder med alle facetter inden for ejendomsadministration. Såvel med oprettelse af ejendomme og lejere som med den daglige administration af lejeopkrævninger, varslinger og forbrugsregnskaber. Samtidig bidrager vi til forskellige kvartalsvise rapporteringer.
Dansk-s-sofusaps-dk

 

 

Susanne Hauch Kramhøft

Ejendomsadministration
Vi arbejder med alle facetter inden for ejendomsadministration. Såvel med oprettelse af ejendomme og lejere som med den daglige administration af lejeopkrævninger, varslinger og forbrugsregnskaber. Samtidig bidrager vi til forskellige kvartalsvise rapporteringer.
Dansk-s-sofusaps-dk

Louise Schalck Juel Russell

Bogholderi
Vi har ansvaret for håndtering af bogføringen for en større portefølje af store erhvervsejendomme, indkøbscentre og kollegier.    Vi bogfører også for en række af virksomheder uden ejendomsbranchen.

Udvalg af ejendomme vi administrerer

Vil du ringes op?

Har du en ejendom?
Og har du spørgsmål om hvad Sofus Administration kan hjælpe med?
Du er velkommen til at ringe til  +45 23 46 07 56
eller send os en email på tmc@sofusaps.dk.
Telefonisk henvendelse:
Mandag-torsdag kl. 8.00-17.00
Fredag kl. 8.00-15.00.

Bemærk: Alt dialog bliver behandlet fortrolig i overensstemmelse med reglerne for persondataforordningen.
=
Top